Ik ben Ben *
In 1999 ging een nieuwe mobiele telecomaanbieder van start: Ben.
Ben introduceerde zichzelf met deze geweldige commercial.
Ik wilde graag naar Ben maar zat via mijn werk vast bij een andere provider. Na een paar jaar verdween Ben echter weer van het toneel. T-mobile nam het in 2002 over. Helaas, geen Ben commercials meer.
Hallo ik ben er weer
Maar! In 2008 was Ben ineens terug.
Met deze geniale introductie.
Uitknop
In 2014 deze revolutionaire uitvinding van Ben.
Ben jezelf
In 2015 weer zo’n tegendraadse, intrigerende commercial.
Ik ben niet van meer, meer en nog weer meer.
Doe die ananas nou eens weg!
In 2017 kwam Ben met deze vondst.
Hé moeten jullie niet effe afklikken
Ook van vorig jaar deze leuke.
Het zal duidelijk zijn, ik ben fan van Ben.
Intussen is het merk Ben nog steeds onderdeel van T-Mobile hoor. Neemt niet weg dat ik hou van de Ben commercials. Eigenlijk ben ik dus gewoon fan van de makers van die filmpjes.
En ja, nu in 2018 stap ik eindelijk over naar Ben.
* Let wel
Dit stukje is niet bedoeld als reclame voor Ben.
Ik maakte het uit bewondering voor Ben’s marketingstrategie.
En ja, als je het daarover hebt kun je niet om de merknaam heen.